دریافت کد دانلود بازی Headless v0.1.9 برای اندروید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
21:36
چهار شنبه 24 دی 1393

دانلود بازی Headless برای اندروید

  یک جوجه ی بدون سر چقدر می تواند بدود؟ این بازی بر اساس داستان Miracle Mike که در ان جوجه ای 13 ماه بدون سر زندگی می کرد ساخته شده، حس بازیکن را بر می انگیزد تا خود را محک بزند و ببیند که تا چه مدت می تواند بدون سر بدود. بسته های خون را بگیرید تا بتوانید بیشتر زنده بمانیدو برنده شوید. با فرار از تیغ های برُنده و دیگر موانع پیش بروید، مراحل جدید را باز کنید و قدرت های خود را ارتقاء دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 607
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
20:10
سه شنبه 23 دی 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی

نکته ۱: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد.

نکته ۲: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی ، رم ۲ گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته ۳: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته ۴: نسخه ۱٫۰٫۸ با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۱۴ و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با باز های توپ در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1451
محمد جواد فرزانه
20:49
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Cloud Raiders برای اندروید

در این پست با بازی Cloud Raiders ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Cloud Raiders یک بازی استراتژی آنلاین می باشد که شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب Clash of Clans دارد. در دنیایی که جزیره های شناور مختلفی در ان وجود دارند باید تا می توانید ارتش خود را قدرتمند کنید و دشمنان را نابود سازید. با دوستان خود متحد شوید و نیروهای بیگانه را نابود کنید و قلمرو خود را وسیع تر از گذشته کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 648
محمد جواد فرزانه
20:42
یک شنبه 21 دی 1393
 

دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای اندروید

در این پست با بازی Modern Combat 5: Blackout ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Modern Combat 5: Blackout یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص برای اندروید می باشد که تا به این تاریخ عرضه شده است! در حالت تک نفره و داستانی بازی باید با انبوهی از جدیدترین سلاح های روز دنیا تمام تلاش خود را به کار گیرید تا راه خود را از میان دشمنان باز کرده و ماموریت های داده شده را با موفقیت به اتمام برسانید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 700
محمد جواد فرزانه
20:40
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Running Shadow v1.0.2 برای اندروید

در این پست با بازی Running Shadow ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Running Shadow ترکیبی منحصر به فرد از سبک های بازی فرار و نقش‌آفرینی فانتزی می‌باشد که به همراه فیزیک معمول این نوع سبک بازی، داستانی افسانه ای و پر از رمز و راز و چیزهای جذاب را در خود دارد. داستان بازی سایه دونده از این قرار است که دستکش جادویی از دست نگهبانان قصر به سرقت رفته و شما در نقش یک جنگجوی قدرتمند از فرقه ی باستانی می بایستی که برای به دست آوردن دسکتش و جام تلاش کنید و از دست جادوگران فرار کنید! بله این بازی دارای سبکی شبیه تمپل ران می باشد و باید تا می توانید بدوید و از موانع بسیار زیادی که در سر راهتان قرار دارد بگذرید و همه ی جادوگران را از بین ببرید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4381
محمد جواد فرزانه
20:35
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Best Park in the Universe برای اندروید

در این پست با بازی Best Park in the Universe ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. آیا برای یک درگیری بزرگ در کیهان آماده اید؟ در بازی بهترین پارک در جهان به Mordecai, Rigby و Muscle Man کمک کنید تا در نبرد مقابل موجودات فضایی، هیولاها و اژدها پیروز شوند. در این بازی از ساعت ها مبارزه به شیوه های مختلف در 4 جهان متفاوت و 20 مرحله نفس گیر لذت خواهید برد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 631
محمد جواد فرزانه
13:31
جمعه 19 دی 1393

اگر طرفدار بازی های جالب هستید این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Zombie bubble . در این بازی اندروید زامبی هایی که داخل حبابها گرفتار شده اند را نجات دهید و آنها را آزاد کنید. بازی از گرافیک کارتونی جالبی برخوردار است و تعداد زیادی مرحله نیز دارد و ساعاتی شما را سرگرم خواهد کرد.هم اکنون این بازی اندروید را از موبفا دانلود نمایید.

www.Mobfa.Org_Android_JNdVpbJBvafhRQbO1aYs.jpg (367×550) www.Mobfa.Org_Android_9sxl6Ed0nwJ1PegqnibE.jpg (367×550)

تعداد بازدید از این مطلب: 756
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
19:21
پنج شنبه 18 دی 1393

نسخه جدید بازی Run Sackboy Run محصولی از کمپانی مشهور SONY

دریافت امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ در گوگل پلی و جز بازی های محبوب

Run Sackboy Run نام بازی در سبک ماجراجویی محصولی از کمپانی SONY می باشد.

اگر شما نیز جزء طرفداران کنسول های بازی کمپانی سونی مانند: پلی استیشن ۳,۲,۴ و … باشید شاید با سری بازی های محبوب Little Big planet کمی اشنایی داشته باشید این بازی نیز داستانی شبیه به Little Big planet  دارد.

 Run Sackboy! Run! با کمی نسخه برداری از بازی های محبوب Vector ، Subway سبک منحصر به فرد خود را ارائه داده است.  بازی دارای سبک معروف ماجراجویی با گیم پلی ساده و راوان می باشد این بازی را می توان جز بازی های اعتیاد آور دانست زیرا می تواند بازیکن را ساعت ها مشغول خود کند و تجربه متفاوتی از بازی های ماجراجویی در ذهن او ایجاد کند.  

تعداد بازدید از این مطلب: 998
محمد جواد فرزانه
21:32
چهار شنبه 17 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی The Maze Runner به صورت کاملا آفلاین و بی مشکل

و بدون کوچکترین نیازی به اتصال به اینترنت

 ( ۵ میلیون بار دانلود در گوگل پلی )

گرافیک عالی ، گیم پلی عالی ، پیشنهاد ویژه وبلاگ

نسخه مود شده جدید

The Maze Runner نام یک بازی مهیج دیگری در سبک رانر است که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان بازی مربوط به عده ای نوجوان است که به سرزمینی با نام ” Glade ” فرستاده و تبعید شده اند . آن ها خودشان هم خبر ندارند چه بر سرشان آمده است و از همه بدتر اینکه حتی به خاطر نمی آورند چگونه و چرا به اینجا آمده اند! سرانجام آن ها به رهبری فردی به نام  ” توماس ” که از اعضای این گروه هست تصمیم به فرار می گیرند . اما مسیر برگشت هم ساده نیست و شما در نقش توماس کاراکتر اصلی بازی به همراه دوستانتان می بایست از سخت ترین و پر پیچ و خم ترین و حتی در کانال های آب و تونل ها و … عبور کنید . پس به دوستانتان برای رهایی از این منظقه کمک کرده و آن ها را راهنمایی کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 1373
محمد جواد فرزانه
16:8
سه شنبه 16 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Candy Crush Soda سری جدید سودا بازی کندی کراش

۱ میلیون بار دانلود از گوگل پلی – این بازی شما را معتاد خواهد کرد …

نسخه معمولی + نسخه مود شده

۱۵ مرحله چالش بر انگیز جدید در این نسخه

Candy Crush Soda Saga نام سری جدیدی از بازی پرطرفدار Candy Crush است که کمپانی King.com یعنی سازنده این بازی مطرح و جهانی اقدام به ساخت نسخه ای جدید  از بازی با نام Candy Crush Soda Saga و به عبارتی نسخه سودا کرده است . در نسخه سودا شاهد کاراکترهایی جدید و زیبا و بالا رفتن گرافیک بازی هستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 4527
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
15:48
سه شنبه 16 دی 1393

بازی سرگرم کننده LEGO Star Wars The Complete Saga

محصولی از کمپانی مشهور Warner Bros

ارائه شده با قیمت ۶٫۹۹ دلار توسط استور Amazon

با گرافیک مناسب و حجم بالا

توجه: این بازی به صورت اختصاصی برای پردازنده های PowerVR عرضه شده است.

برای اجرای LEGO Star Wars در پردازنده های دیگر می توانید از GLTools استفاده کنید.

نکته: فایل نصبی و دیتای این بازی در یک فایل APK با حجم حدود ۱ گیگابایت ادغام شده اند.

نکته ۲: این بازی از گرافیک و جزیئات بالایی برخوردار است. برای اجرای این بازی به دستگاه هایی نه بسیار قدرتمند اما دستگاه هایی متوسط با مشخصاتی قبیل پردازنده دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حافظه رم و گرافیک های PowerVR نیاز دارید. همچنین بیشتر از ۱٫۵ گیگابایت فضای خالی هم مورد نیاز خواهد بود.

LEGO ها چند سالیست که در انیمیشن ها، بازی ها و حتی فیلم ها حضور به مراتب پر رنگ تری پیدا کرده اند. LEGO یک علامت تجاری ثبت شده توسط شرکتی با همین نام است که اسباب بازی ها و پازل های کودکانه طراحی می کند. این شرکت فعالیت خود را به صنعت های دیگر نیز گسترش داد و باعث شد تا محصولاتش بیش از پیش معروف شده و در تمام دنیا رخنه کنند. حالا کمپانی های بزرگ از LEGO برای ساخت آثار هنری خود بهره می جویند. شخصیت های لگویی امروزه از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 670
محمد جواد فرزانه
13:40
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید

امتیاز ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی

سفر به لاس وگاس

نسخه معمولی + نسخه مود شده + نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف (نسخه بدون موزیک)

Subway Surfers یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد! در این بازی کنترل شخصیت بازی به دستان شما و تاچ اسکرین گوشی اندرویدی شماست که باید با پرش به موقع از موانع و جمع آوری سکه و امتیاز به مراحل بالاتر بروید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 813
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
12:52
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Injustice Gods Among Us

نسخه مود شده + نسخه معمولی (به زودی)

با فایل دیتای مخصوص به ۴ پردازنده Adreno – Mali -Powervr -Tegra 

امتیاز ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی 

Injustice Gods Among Us که به فارسی ( بی عدالتی : خدایان در میان ما) معنی می شود نام بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشی های اندروید است که با سبک اکشن و مبارزه در سبک شبیه به بازی های Mortal Combat و یا تیکن پلی استیشن اما با این تفاوت که گرافیک این بازی بسیار دیدنی و تماشایی است و گیم پلی بسیار روان و جالبی دارد.

همچنین ویژگی دیگر این بازی وجود و حضور انواع شخصیت های معروف و افسانه ای که در فیلم ها و کمیک ها با آنها آشنا هستید در آن است.

Injustice-Gods-Among-Us

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 871
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , اکشن , ,
محمد جواد فرزانه
14:12
چهار شنبه 10 دی 1393

برای استفاده از امکانات جدیدی که در این پست برای شما جهت مستقیم کردن لینک های پلی استور گوگل قرار داده ایم به ادامه ی مطلب بروید ..... و این صفحه را به علاقه مندی های خود اضافه نمایید ....بوکمارک کنید تا همیشه بتوانید از این ابزار استفاده کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 744
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
22:18
سه شنبه 9 دی 1393

بازی Call Of Mini: Zombies از بازی هایی است که در سبک اکشن و برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما طراحی شده است و بازی فوق بسیار جذاب و هیجان انگیز است که شما را ساعتها با خود سرگرم میکند، داستان ازین قرار است که شهری که در آن هستیید آلوده شده و ارواح در آن زندگی میکنند. ویروس ناشناسی تمام اهالی شهر را یکی یکی از پای در آورده و آن ها اشتهای غذایی خود را ازدست داده اند ولی برای خوردن مغز افراد سالم اشتهای بسیاری دارند. چندین نفر برای مقاومت دربرابر آن ها دست به کار شده اند. مسلسل ها و راکت اندازها تنها کمکی آنها هستند. شما بگویید آیا آن ها میتوانند یک روز دیگر زنده بمانند؟ زنده ماندن آن ها به شما بستگی دارد.

برای دانلود به...

تعداد بازدید از این مطلب: 900
محمد جواد فرزانه
15:31
سه شنبه 9 دی 1393

Rescue Me – The Adventures به فارسی (من را نجاب بده – ماجراجویی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و کارتونی و گیم پلی ای مهیج در سبک بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما باید شخصیت های دوست داشتنی بازی را از طوفان، آتش سوزی، حیوانات وحشی و … نجات دهید. شما می بایستی با استفاده از انگشت خود دست این شخصیت های زیبا و ناز را بگیرید و از سقوط ان ها به زمین جلوگیری به عمل اورید و جان آن ها را نجات دهید!

 برای دانلود به ادامه مطلب مرا...

تعداد بازدید از این مطلب: 911

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر